Tuesday, March 3, 2015

Bersawang

Lama tak jengah blog yang dah penuh dengan sawang hampir 4 tahun. Maafkan saya ye? :)

2014? Sama mcm tahun-tahun sebelumnya. Bz dengan keje dan online business. Tahun ni tahun ke 7 aku dengan business di jalur lebar. Alhamdulillah selama ni dari A-Z aku buat sendiri. Dari cari supplier, deal, cari produk yang sesuai, research, promo. packing sampailah mengepos. Seronok berniaga ni percayalah. Walaupun untung tu tak la besar mana boleh rumah besar, kalau dapatkan gembirakan diri dan keluarga pun dah cukup. Orang kata zaman muda kena usaha kuat, cari duit banyak. Bagi aku cukuplah dengan apa yg ada kot. Cukup makan pakai tempat tinggal, tak payah nak susahkan org. Harta banyak2 pun satu hari tinggal juga. Harta2 yg ada sikit2 pandai2lah legacy aku uruskan nnt. Jangan korang bergaduh esok sudah.




No comments: